Klagebrev til dsb

Jeg vil klage over en rejseoplevelse – DSB

Jeg vil klage over en rejseoplevelse

Jeg vil klage over en rejseoplevelse · Hvilke fordele har jeg adgang til med DSB Plus? · Hvordan refunderer jeg min billet?

Jeg vil klage over DSB’s produkter og services

På dsb.dk skal du klikke på profilindstillinger og i DSB App på Tilladelser/betingelser. Du vil fortsat have mulighed for at logge ind på din profil og tilgå …

Andre typer af henvendelser – DSB

Andre typer af henvendelser

Jeg har et spørgsmål omkring DSB’s produkter og services · Jeg vil klage over DSB’s produkter og services · Jeg har fået forkert/mangelfuld rejseinformation.

Sådan klager du til Kundeambassadøren – DSB

DSB | Sådan klager du til Kundeambassadøren

Hvis du vil klage. Hvis du har modtaget et skriftligt svar fra DSB, og du ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du henvende dig til Kundeambassadøren.

Læs, hvordan og hvornår du kan klage til DSB’s kundeambassadør over afgørelser.

Jeg vil klage over, at mit tog var forsinket/blev aflyst – DSB

Jeg vil klage over, at mit tog var forsinket/blev aflyst

Jeg vil klage over, at mit tog var forsinket/blev aflyst. Hvad gør jeg, hvis den afgang, jeg har DSB Orange eller Orange Fri-billet til, …

Jeg har indsendt en klage over en kontrolafgift, men fik … – DSB

Jeg har indsendt en klage over en kontrolafgift, men fik ikke medhold – hvad gør jeg?

DSB er tilsluttet Ankenævnet for Bus, Tog og Metro, der er en uvildig klageinstans. Til Ankenævnet kan du sende din klage, hvis du har modtaget en afgørelse …

Klage over tildeling af kontrakt – DSB

Klage over tildeling af kontrakt

12. maj 2021 — Togproducenten Stadler har besluttet sig for at klage over DSB’s tildeling af kontrakten på Fremtidens tog til Alstom, …

Jeg vil gerne have status på min klage fra DSB Kundeservice

Så snart vi har modtaget din klage, bliver din betalingsfrist sat i bero. Det betyder, at du ikke behøver at betale, før du har fået et svar fra os.

Hvad kan du bruge Kundeambassadøren til? – DSB

Hvad kan du bruge Kundeambassadøren til?

Er du fortsat ikke tilfreds med afgørelsen, har du mulighed for at klage videre til Ankenævnet for Bus, Tog og Metro. Kundeambassadøren kan også på eget …

Hvad klager kunderne over? – DSB

Hvad klager kunderne over?

Undervejs på rejsen: Trafikinformation, forsinkelser, forhold i toget el. på stationen m.v.. Produkter: Rejsekort, Ungdomskort, Pendlerkort, Mobilbilletter/Apps

Keywords: klagebrev til dsb